پولیش و سرامیک خودرو kmc j7
پولیش و سرامیک خودرو kmc j7

پولیش و سرامیک بدنه

برای از بین بردن خط و خطوط روی بدنه ماشین از عمل پولیش استفاده می‌شود. اما اگر می‌خواهید از بدنه خودروی خود در برابر ضربه، آفتاب، قطرات باران، شاخه درختان و … محافظت کنید، بهتر است عمل سرامیک بدنه را در نظر بگیرید. البته سرامیک خودرو نه تنها سبب محافظت از بدنه می‌شود، بلکه درخشندگی و براقیت خودرو را افزایش می‌دهد و زیبایی خاص و منحصر به فردی به خودرو می‌بخشد. در مرکز تهران اویل برای خودروی KMC J7 عمل پولیش و سرامیک بدنه خودرو انجام شده‌است. 

در عمل سرامیک خودرو از متریال مختلف و با کیفیت‌های متفاوت می‌توان استفاده کرد. پیشنهاد می‌شود از سرامیک‌های ارزان و بی کیفیت که گارانتی ندارند، دوری کنید. بنابراین قبل از انجام پولیش و سرامیک درباره مرکز انجام خدمات تحقیق کنید.

برای خودرو KMC J7 عمل پولیش و سرامیک توسط سرامیک اچ 10 انجام شده‌است. این نوع سرامیک جز بهترین متریال موجود در بازار است که بیش از 5 سال ماندگاری دارد.

اگر تصمیم دارید برای خودرو خود عملی پولیش و سرامیک انجام دهید، مرکز تهران اویل جایی است که می‌توانید به آن اعتماد کنید. اما اگر هنوز شک دارید، می‌توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان تهران اویل استفاده نمایید. تهران اویل جز مراکز معتبر برای انجام پولیش و سرامیک بدنه خودرو است که با بهترین متریال و گارانتی سالیانه انواع خدمات را برای شما انجام می‌دهد. برای مشاهده نمونه کارهای دیگر مجموعه تهران اویل بر روی این لینک کلیک کنید.

نوع خودروKMC J7
خدماتپولیش و سرامیک
متریالسرامیک اچ 10
گارانتی5 سال

نمونه کارهای مشابه