سرامیک و پولیش بدنه خودرو جک S5 با ضمانت 5 ساله
سرامیک و پولیش بدنه خودرو جک S5 با ضمانت 5 ساله
سرامیک و پولیش بدنه خودرو جک S5 با ضمانت 5 ساله

پولیش و سرامیک بدنه

درخشندگی و براقیت خودروهایی که در خیابان می‌بینید و به آن‌ها خیره می‌شوید، به دلیل انجام خدماتی هم‌چون پولیش و سرامیک بدنه خودرو است. در این تصاویر پولیش و سرامیک بدنه برای خودرو جک S5 انجام شده‌است.

پولیش خط و خطوط روی بدنه خودرو را از بین می‌برد و خودرو را برای عملیات سرامیک آماده می‌کند. سرامیک بدنه نه تنها زیبایی و درخشندگی خاصی به بدنه خودرو می‌دهد، بلکه در برابر عوامل مختلفی از آن محافظت می‌کند. سرامیک در برابر اشعه مضر خورشید، باران اسیدی، شاخه درختان، خط و خش، ضربه و … از بدنه خودرو محافظت می‌کند. البته کیفیت سرامیک مورد استفاده توسط مرکز خدمات خودرویی نیز تاثیر بسیار زیادی در میزان حفاظت آن دارد. بنابراین اگر تصمیم دارید بدنه خودروی خود را پولیش و سرامیک کنید، در انتخاب یک مرکز معتبر دقت کنید.

سرامیک خودرو از متریال مختلفی تولید می‌شود که کیفیت گوناگونی دارند. توجه داشته باشید که استفاده از سرامیک‌های ارزان و بی کیفیت درخشش و براقیت کمی دارد و باعث بروز صدمات جدی به بدنه خودرو می‌شود. سرامیک به کاررفته در بدنه خودرو جک S5 از نوع 10 اچ و با کیفیت بالاست. در مرکز خدمات خودرویی تهران اویل سرامیک 10 اچ گارانتی و ضمانت 5 ساله دارد.

اگر تصمیم دارید برای خودروی خود سرامیک و پولیش بدنه انجام دهید، تهران اویل مرکزی است که می‌توانید با خیال راحت به آن اطمینان کنید. در تهران اویل از متریال با کیفیت بالا با هزینه مناسب برای انواع خودرو انجام می‌شود. گارانتی خدمات در تهران اویل سبب می‌شود انتخابی مطمئن را تجربه کنید. برای مشاهده دیگر پروژه‌های دیتیلینگ خودرو در مرکز تهران اویل بر روی این لینک کلیک کنید.

نوع خودروJAC S5
خدماتپولیش و سرامیک
متریالسرامیک 10 اچ
گارانتی5 سال

نمونه کارهای مشابه