هزینه سرامیک آریزو 5
هزینه سرامیک آریزو 5
هزینه سرامیک آریزو 5

هزینه سرامیک بدنه آریزو 5

در مرکز خدمات خودرویی تهران اویل برای خودروی آریزو 5 پولیش و سرامیک انجام شده‌است. هزینه پولیش و سرامیک بدنه خودروی آریزو 5 با توجه به میزان خط و خش روی بدنه و متریال مورد استفاده تعیین می‌شود و مبلغ یکسان و ثباتی را نمی‌توان پیش بینی کرد.

برای بدنه خودرو با استفاده از متریال مختلف و سرامیک‌های متفاوتی می‌توان سرامیک را انجام داد. در خودروی آریزو 5 سرامیک بدنه با نوع 10 اچ انجام شده‌است. سرامیک 10 اچ ماندگاری بسیار زیادی دارد و در مرکز خدمات خودرویی تهران اویل، 5 سال گارانتی و ضمانت می‌شود. 

سرامیک بدنه خودرو به منظور محافظتاز بدنه در برابر هر گونه عوامل طبیعی و غیر طبیعی است. علاوه بر آن درخشندگی و زیبایی خاصی را نیز به خودرو می‌بخشد. توجه داشته باشید که استفاده از سرامیک‌های بی کیفیت و ارزان نه تنها درخشندگی خاصی به ظاهر خودرو نمی‌بخشند، بلکه سبب آسیب به بدنه خودرو نیز می‌شوند. بنابراین اگر تصمیم دارید برای خودروی خود عمل پولیش و سرامیک انجام دهید، به مراکز معتبر مراجعه نمایید. 

برای انجام پولیش و سرامیک بدنه می‌توانید به مرکز خدمات خودرویی تهران اویل مراجعه نمایید. در مرکز تهران اویل از متریال با کیفیت بالا استفاده می‌شود. از دیگر مزایای انجام خدمات در مرکز تهران اویل، گارانتی طولانی مدت و سالیانه برای تمامی خدمات است. برای مشاهده نمونه کارهای انجام شده در مرکز تهران اویل بر روی این لینک کلیک کنید تا با اطمینان بیشتری تصمیم بگیرید.

نوع خودروآریزو 5
خدماتپولیش و سرامیک
متریالسرامیک 10 اچ
گارانتی5 سال

نمونه کارهای مشابه