پولیش و سرامیک بدنه ریسپکت پرایم با متریال 10 اچ
پولیش و سرامیک بدنه ریسپکت پرایم با متریال 10 اچ
پولیش و سرامیک بدنه ریسپکت پرایم با متریال 10 اچ
پولیش و سرامیک بدنه ریسپکت پرایم با متریال 10 اچ

پولیش و سرامیک ریسپکت

نتیجه پولیش و سرامیک بر روی بدنه خودروی ریسپکت پرایم بسیار جذاب و تماشایی است. پولیش و سرامیک علاوه بر محافظت، زیبایی و درخشندگی خاصی را به بدنه خودرو می‌بخشد. 

پولیش بدنه جهت از بین بردن خش و خطوط سطحی بر روی بدنه خودرو انجام می‌شود و انجام آن قبل از سرامیک الزامی است. سرامیک بدنه نیز به منظور محافظت از آن در برابر عوامل طبیعی و غیر طبیعی مانند ضربه، نور خورشید، باران اسیدی، شاخه درختان و … انجا می‌گیرد. البته درخشندگی و براقیت بدنه پس از سرامیک نیز می‌تواند در تصمیم‌گیری مشتریان تاثیرگذار باشد. زیرا جذابیت سرامیک بدنه خودرو غیر قابل انکار  و بسیار چشم نواز است. 

سرامیک خودرو با متریال مختلفی انجام می‌شود که کیفیت هر یک متفاوت است. پیشنهاد می‌شود برای انجام سرامیک هرگز سراغ متریال ارزان و بی کیفیت نروید. سرامیک ارزان نه تنها درخشندگی زیادی ندارد؛ بلکه سبب بروز آسیب به بدنه خودرو می‌شود. بنابراین اگر تصمیم دارید پولیش و سرامیک خودرو انجام دهید؛ به دنبال مرکزی معتبر برای انجام خدمات دیتیلینگ خودرو باشید.

مرکز خدمات خودروی تهران اویل، مرکزی است که می‌توانید برای انجام دیتیلینگ به آن اطمینان کنید. در مرکز تهران اویل از بهترین متریال برای دیتیلینگ خودرو استفاده می‌شود که ماندگاری بالایی دارند. اما برای اطمینان خاطر مشتریان محترم در مرکز تهران اویل خدمات پولیش و سرامیک بدنه خودرو، با گارانتی سالیانه انجام می‌شود.

برای خودروی ریسپکت پرایم خدمات پولیش و سرامیک بدنه با سرامیک 10 اچ انجام شده‌است که دارای 5 سال گارانتی و ضمانت تهران اویل نیز است.

نوع خودروریسپکت پرایم
خدماتپولیش و سرامیک
متریال10 اچ
گارانتی5 سال

نمونه کارهای مشابه