سرامیک بدنه هایما s7
سرامیک بدنه هایما s7
سرامیک بدنه هایما s7

سرامیک بدنه هایما S7

پولیش خودروی هایما خط و خطوط بر روی بدنه را از بین می‌برد. سرامیک بدنه خودروی هایما S7 در برابر عوامل طبیعی مانند اشعه خورشید و قطرات باران و عوامل غیر طبیعی مانند ضربه از آن محافظت می‌کند. البته سرامیک خودرو علاوه بر محافظت، زیبایی، براقیت و درخشندگی خاصی را به خودرو می‌بخشد و چشم‌ها را خیره می‌کند. سرامیک مورد استفاده در خودرو هایما S7، سرامیک 10 اچ با ماندگاری بالا و 5 سال گارانتی تهران اویل است.

سرامیک بدنه با متریال مختلف:

سرامیک خودرو با متریال مختلفی انجام می‌شود؛ که کیفیت و ماندگاری متفاوتی دارد. البته هزینه هر یک نیز با توجه به کیفیت متفاوت است. پیشنهاد می‌کنیم برای سرامیک خودرو از متریال ارزان و بی کیفیت دوری کنید. در مراکز نامعتبر خدمات خودرو، سرامیک‌های بی کیفیت با قیمت پایین استفاده می‌شود؛ که عملا کارایی خاصی ندارند. سرامیک‌های ارزان و بی کیفیت درخشندگی زیادی ندارند و به بدنه خودرو آسیب جدی وارد می‌کنند. بنابراین اگر تصمیم دارید پولیش و سرامیک خودرو انجام دهید، به دنبال مراکز خدمات خودروی معتبر و مطمئن باشید. 

تهران اویل مرکز خدمات دیتیلینگ خودرو:

مرکز خدمات دیتیلینگ خودروی تهران اویل جایی است که می‌توانید به آن اطمینان کنید. در مرکز تهران اویل از بهترین متریال موجود در بازار استفاده می‌شود که ماندگاری بالایی دارند. هم‌چنین به مشتریان محترم گارانتی و خدمات پس از فروش سالیانه اعطا می‌شود. بنابراین با اطمینان خاطر می‌توانید به مرکز دیتیلینگ خودروی تهران اویل مراجعه نمایید. برای مشاهده نمونه کارهای انجام‌شده در مرکز تهران اویل بر روی این لینک کلیک کنید.

نوع خودروهایما S7
خدماتپولیش و سرامیک
متریال10 اچ
گارانتی5 سال

نمونه کارهای مشابه