انواع روغن ماشین ایرانول کدام است؟ معرفی مناسب‌ترین روغن ماشین ایرانول برای شما

انواع روغن ماشین ایرانول-آراد روانکار

انواع روغن ماشین ایرانول کدام است؟ معرفی مناسب‌ترین روغن ماشین ایرانول برای شما، انواع روغن موتور ایرانول از جمله محصولات پر فروش بازار روغن‌موتور هستند. ما در ادامه به بررسی محبوب ترین محصولات شرکت ایرانول خواهیم پرداخت و آن ها برای شما به تفصیل معرفی خواهیم کرد. ایرانول از تولید کنندگان سرشناس انواع روغن‌موتور ایرانول داخلی است که با توجه به قیمت‌های مقرون به صرفه و سطح کیفی بالای محصولات، توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش روغن‌موتور را به خود اختصاص دهد.

معرفی روغن ایرانول رونیا پلاس

این روغن ماشین از جدیدترین انواع روغن ماشین ایرانول است که با سطح API معادل SN PLUS به بازار عرضه شده است. شما می‌توانید از این روغن‌موتور برای خودروهایی که بعد از سال ۲۰۱۸ تولید شده اند و نوع موتور آن‌ها TGDI است استفاده کرده و به این وسیله، سلامت و کارایی بیشتر موتور خودروی خود را تضمین کنید. این روغن‌موتور از جمله روغن‌های مخصوص موتور‌های توربو شارژ بنزینی است که از توانایی زیادی جهت پاک کردن قطعات داخلی ماشین برخوردار است.

در هنگام استفاده از این قیمت روغن‌ موتور می‌توانید انتظار داشته باشید که جلوی ایجاد هر گونه جرم و مواد حاصل از فرسایش گرفته شود. انواع روغن ایرانول همچنین می‌تواند از کاتالیست‌های خودرو محافظت بالایی را به عمل آورده و از تولید آلاینده‌های اضافی تا حد زیادی جلوگیری کنند.

 

 روغن خودرو ایرانول رونیا پلاس-آراد روانکار

روغن‌موتور ماشین ایرانول مدل Racing

از جمله محصولات محبوب و پرفروش ایرانول که توانسته بازخورد های متعددی را از جانب مصرف کنندگان دریافت کند می‌توان به روغن‌موتور ایرانول مدل Racing اشاره کرد. این روغن‌موتور با API معادل SL تولید شده و می‌تواند برای استفاده در خودروهای بنزینی مورد استفاده قرار بگیرد.

این روغن‌موتور ساخت نیمه سنتتیک داشته و در بازار رقابتی روغن‌موتور توانسته به راحتی جایگزینی به عنوان روغن‌های خارجی که پیش از تولید این روغن‌موتور از محبوبیت برخوردار بوده اند شود. شما می‌توانید انواع روغن‌موتور خودرو ایرانول را برای کارکردی در حدود ۷۰۰۰ کیلومتر تهیه کنید. عمده مصرف کنندگان این روغن‌موتور رضایت خود را در هنگام استفاده از این روغن برای ماشین‌های دنا، تیبا و مگان اعلام کرده اند.

روغن‌موتور ماشین ایرانول مدل Racing-آراد روانکار

 روغن ماشین ایرانول مدل رونیا

این روغن‌موتور که عمدتا در بسته بندی ۵ لیتری به فروش می‌رسد از جمله محصولات مقرون به صرفه ایرانول است که با سطح API معادل SN تولید شده است. گرانروی این روغن‌موتور معادل 10W-40 بوده و می‌تواند برای خودروهایی که پس از سال ۲۰۱۰ تولید شده‌اند مورد استفاده قرار بگیرد. این روغن‌موتور ساخت نیمه سنتتیک داشته و شما می‌توانید از آن برای استفاده در خودروهای بنزینی استفاده کنید.

معرفی انواع روغن ماشین ایرانول مدل تترا

این روغن‌موتور که با بسته بندی سبز و حجم ۴ لیتری فلزی به فروش می‌رسد از جمله محصولات با کیفیتی است که توانسته بازخورد‌های بسیار مثبتی را از طرف مصرف کنندگان دریافت کند. شاخص API این روغن‌موتور معادل SL بوده و دارای ساخت تمام سنتتیک است. همچنین شما می‌توانید از این روغن‌موتور در خودروهای بنزینی مانند پژو، دنا و بی‌ام‌و استفاده کنید.

از جمله مزیت‌های این روغن‌موتور می‌توان به کاربرد بسیار بالای آن در پاکسازی جرم و آلودگی‌های درون موتور اشاره کرد. به شکلی که شما به وضوح می‌توانید جدا شدن و به جریان افتادن جرم‌های سابق موتور را مشاهده کنید. همچنین از جمله گزارشات مصرف کنندگان در مورد انواع روغن ماشین ایرانول در مورد تاثیر چشمگیر آن‌ها بر کاهش مصرف سوخت است.

انواع روغن ماشین ایرانول مدل تترا-آراد روانکار

روغن ماشین ایرانول مدل سوپر رونیا 5W-30

این روغن‌موتور که عمدتا در بسته بندی فلزی ۵ لیتری به فروش می‌رسد یک روغن تمام سنتتیک است که برای خودرو‌هایی با شاخص API معادل SN تولید شده است. باید اشاره می‌تواند به صورت چهار فصل مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله مزیت‌های این روغن‌موتور با کیفیت می‌توان به خاصیت بالای آن برای پاک کردن رسوبات و آلودگی‌های درون موتور و تاثیر چشمگیر در کاهش میزان مصرف سوخت اشاره کرد.

این روغن‌موتور از جمله انواع روغن ماشین ایرانول است که برای استفاده در خودروهای مدرن کاملا توصیه می‌شود. شما می‌توانید از این روغن‌موتور برای استفاده در خودروهای دیزلی و دوگانه سوز و بنزینی به راحتی استفاده کنید.

نحوه تشخیص انواع روغن‌موتور برند ایرانول اصل

انواع روغن ایرانول یک روغن پالایشگاهی است و این موضوع خود به تنهایی نشان دهنده کیفیت و ترکیب استاندارد روغن‌موتور است. در تهیه محصولات پالایشگاهی از مواد اولیه خالص استفاده می‌شود. اما چنانچه از بازار واسطه در مورد خرید روغن ماشین ایرانول اقدام کردید، به چند نکته توجه داشته باشید.

در ابتدا باید بدانید که روغن ماشین لازم است تا با پلمپ کارخانه و بسته بندی سالم به دست شما برسد. نداشتن پلمپ، ریسک خرید روغن‌موتور را افزایش داده و این احتمال وجود دارد که در بازار واسطه، کیفیت روغن‌موتور دستکاری شده باشد. در واقع داشتن پلمپ کارخانه به معنی استفاده از روغن با کیفیت و اصل ایرانول است.

همچنین از خرید انواع روغن‌موتور ایرانول بدون تاریخ تولید و انقضا خودداری کنید. مخدوش شدن این اطلاعات در بازار واسطه می‌تواند به معنی فساد محصول باشد که استفاده از آن در خودرو توصیه نمی‌شود. نکته بعدی رنگ و بوی روغن‌موتور است. یک روغن‌موتور با کیفیت، نقش تعیین کننده‌ای در از بین بردن رسوبات و گرفتن آلودگی ناشی از احتراق دارد.

به همین دلیل است که روغن‌موتور پس از گذراندن عمر مفید خود، می‌تواند تغییر رنگ دهد و رسوباتی که جذب کرده را به نمایش بگذارد. این موضوع یکی از ویژگی‌های اساسی انواع روغن ماشین ایرانول است. اما چنانچه روغن‌موتور در کیلومتر پایین و پس از مدت کوتاهی دچار سوختگی و تغییر رنگ شود، می‌تواند به معنی اصل نبودن روغن‌موتور یا عدم تناسب آن با سیستم خودرو شما باشد.

نتیجه گیری

در این مطلب به طور خلاصه با انواع روغن ماشین ایرانول و نحوه خرید یک محصول با کیفیت صحبت شد. ایرانول از برند‌های خوشنام و سرشناس روغن‌موتور است که با ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه توانسته است به رقابت با بسیاری از برند‌های روغن‌موتور غیر ایرانی بپردازد.

استفاده از روغن‌موتور، ارتباط زیادی با نوع موتور اتومبیل داشته و از طرفی یک موضوع بسیار تجربی است. به این شکل که شما به مرور زمان، با توجه به توقعاتی که از یک روغن‌موتور مناسب داشته و نتیجه‌ای که در حین استفاده از یک روغن‌موتور گرفته اید؛ می‌توانید روغن‌موتور ثابت و مناسب خودرو خود را انتخاب کنید. روغن‌موتور یک ماده کاربردی برای افزایش شتاب و عمر موتور اتومبیل است که می‌تواند به بهبود عملکرد کاتالیست‌ها و کاهش مصرف سوخت کمک دهنده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 10 =