بهترین روغن‌موتور اسپیدی را بشناسید! قیمت + کارایی

بهترین روغن‌موتور اسپیدی را بشناسید! قیمت + کارایی، در این مطلب با بهترین روغن‌ موتور اسپیدی و نکاتی که در خرید روغن اسپیدی اصل و مناسب می‌تواند کمک دهنده باشد آشنا خواهیم شد. این برند روغن‌موتور در زمینه تولید روغن‌موتور‌های سازگار با بسیاری از خودروهای موجود در بازار فعالیت دارد. برای به‌دست‌آوردن اطلاعات بسیار مفید در این زمینه با ما همراه باشید. سؤالات شما در این باره به‌صورت کامل در همین مطلب پاسخ داده خواهد.

بهترین روغن‌موتور  اسپیدی موجود در بازار

روغن‌موتور خودرو اسپیدی مدل Power 10W-40 در حال حاضر از جمله پرفروش‌ترین  قیمت روغن‌موتور اسپیدی است که توانسته بازخورد‌های بسیار مثبتی را از طرف مصرف‌کنندگان دریافت کند. شما می‌توانید از این روغن‌موتور برای خودروهایی که قبل از سال 2001 عرضه شده‌اند استفاده کنید. این روغن‌موتور هم اکنون با قیمتی در حدود 200 هزار تومان معامله می‌شود.

همچنین شاخص API این روغن‌موتور معادل SJ و CF است. این به معنای کاربرد روغن‌موتور برای خودروهای مدل سال 2001 و قدیمی‌تر و CF اشاره به خودروهای دیزلی سنگین است که در سال 1984 معرفی شده‌اند. در ادامه به بررسی پرفروش‌ترین اقلام روغن‌موتور این شرکت خواهیم پرداخت.

 روغن‌موتور  اسپیدی  Platinum 10W-40

این روغن‌موتور می‌تواند برای استفاده در خودروهایی که در سال 2005 به بعد عرضه شده‌اند مورداستفاده قرار بگیرد. محدودیتی در مورد مصرف سوخت وجود نداشته و خودروهای بنزینی و دیزلی می‌توانند از این روغن‌موتور استفاده کنند. همچنین از مزیت‌های این روغن‌موتور می‌توان سازگاری آن در انواع دما و وضعیت آب‌وهوایی را در نظر گرفت.

شاخص API این روغن‌موتور معادل SM است که به معنی کاربرد این روغن‌موتور برای خودروهای بنزینی سبک دارد و می‌تواند به شکل چشمگیری به کاهش میزان مصرف بنزین خودرو نیز کمک دهنده باشد. از جمله مزیت‌های این روغن‌موتور اسپیدی می‌توان به قیمت مقرون‌به‌صرفه آن نسبت به روغن‌موتور‌های نیمه سنتتیک موجود در بازار اشاره کرد. این روغن‌موتور هم اکنون با قیمتی در حدود 300 هزار تومان معامله می‌شود.

روغن‌موتور اسپیدی  Super Platinum 5W-30

این روغن‌موتور ایرانی نیز از باکیفیت‌ترین روغن‌موتور‌های موجود در بازار است که باتوجه‌به خلوص بالا و کیفیت محصول می‌توان ازآن‌جهت استفاده در بسیاری از خودروهای لوکس استفاده کرد. در هنگام استفاده از این روغن‌موتور می‌توانید به‌وضوح، کاهش صدای موتور و روان شدن حرکت قطعات را مشاهده کنید. این روغن‌موتور هم اکنون با قیمتی در حدود 400 هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

بهترین روغن‌موتور خودروی اسپیدی Super Power 10W40

شاخص API این محصول معادل CF بوده و می‌تواند در سطح SL نیز مورداستفاده قرار بگیرد. این روغن‌موتور با قیمتی در حدود 250 هزار تومان به فروش می‌رسد. این روغن به‌صورت نیمه سنتتیک و به همراه استاندارد jaso به بازار عرضه شده است. حداکثر کارکرد این روغن پس از هر بار تعویض می‌تواند چیزی در حدود 5000 کیلومتر باشد. ویژگی‌های یاد شده سبب قرارگرفتن این روغن‌موتور در رده بهترین روغن‌موتور اسپیدی شده است.

 روغن‌موتور  اسپیدی مدل Europium 10W-40

شاخص API این روغن‌موتور معادل SJ است و می‌تواند توسط خودروهای بنزینی، دیزلی و گازی مورداستفاده قرار بگیرد. ساخت این روغن‌موتور به‌صورت نیمه سنتتیک بوده و یک روغن پرفروش جهت استفاده در خودرو پراید و تیبا است. قیمت مناسب و روغن‌سوزی بسیار پایین با کاربرد بالا در مسیرهای طولانی از جمله علل محبوبیت این روغن‌موتور بوده است. این روغن‌موتور با قیمت حدود 200 هزار تومان در بسته‌های 3 و نیم لیتری به فروش می‌رسد.

ویژگی‌های روغن‌موتور اسپیدی مدل Golden 20 W- 50

این روغن‌موتور با سطح API CC توانسته در مدت کوتاهی امتحان خود را در بازار مشتریان پس بدهد. قیمت مناسب و کاربرد بالای محصول برای بسیاری از خودروهای پر کارکرد موجود بخصوص خودروهای کاربردی در زمینه کشاورزی و مزارع، از جمله مزیت‌های استفاده از این روغن‌موتور اسپیدی است.

این مدل را می‌توان بهترین روغن‌موتور اسپیدی با شاخص C برشمرد. شما می‌توانید رقیق بودن بالا و خلوص مناسب محصول را در هنگام مشاهده اولیه نیز احساس کنید. قیمت یک بسته 4 لیتری از این روغن‌موتور معادل 150 هزار تومان بوده و عموماً در بسته‌بندی فلزی به فروش می‌رسد.

 

بهترین روغن موتور اسپیدی - آراد روانکار

چرا اسپیدی یک روغن‌موتور محبوب است؟

تجربه بالا و تلاش متداوم در راستای افزایش استاندارد‌های روغن‌موتور، سبب موفقیت محصولات سپاهان در بازار ایران و به‌تدریج صادرکردن محصولات این شرکت به بازار‌های خارجی نیز شده است. این شرکت علاوه بر تولید روغن‌های مخصوص موتور بنزینی و گازوئیلی، محصولات خود را به کشور‌های دیگر نیز صادر کرده است. شرکت اسپیدی وابسته به شرکت سپاهان به طور متمرکز به تولید انواع روغن‌موتور موردنیاز کشور می‌پردازد.

بررسی بهترین روغن‌موتور خودروی اسپیدی مدل Power 20W-50

در ادامه بررسی بهترین روغن‌موتور اسپیدی به روغن‌موتور پاور با API معادل SJ و CF خواهیم پرداخت. این روغن‌موتور با ساخت معدنی بوده و می‌تواند برای استفاده در خودروهایی که پیش از سال 2001 ساخته شده‌اند مورداستفاده قرار بگیرد. همچنین هیچ محدودیت فصلی نداشته و در تمام ایام سال می‌توان به عملکرد این روغن‌موتور اعتماد کرد. قیمت تمام شده این محصول در بازار می‌تواند چیزی در حدود 200 هزار تومان باشد.

انتخاب روغن‌موتور مناسب خودرو

علاوه بر شاخص‌ها و اطلاعات درج شده بر روی محصول، شکل بسته‌بندی، پلمب بسته و تاریخ‌های درج شده بر روی بسته‌بندی نیز بسیار مهم هستند. این موارد می‌تواند به شما اطمینان دهد که روغن‌موتوری که مورداستفاده قرار می‌دهید چه اندازه از کیفیت مناسبی برخوردار است. نوع موتور ماشین بر انتخاب روغن‌موتور نیز تأثیر بسیاری دارد.

چنانچه از خودروهای دوگانه‌سوز استفاده می‌کنید، استفاده از روغن‌موتور‌های غلیظ، بیشتر توصیه می‌شود. چرا که عملکرد این نوع از خودروها سبب افزایش حرارت خودرو شده و در نتیجه از غلظت روغن‌موتور کم می‌کند. همچنین تأثیر روغن بر عملکرد خودرو و میزان توان روغن برای استفاده در مسافت‌های مختلف می‌تواند به شما در انتخاب مناسب‌ترین نوع روغن‌موتور کمک دهنده باشد. توجه به این نکات می‌تواند شما را در انتخاب بهترین روغن‌موتور اسپیدی راهنمایی کند.

نتیجه‌گیری

در این مطلب به طور اجمالی با بهترین روغن‌موتور اسپیدی و اقلام پرفروش این شرکت پرداخته شد. طیف گسترده محصولات اسپیدی می‌تواند جوابگوی پرسش دارندگان خودرو و موتور در زمینه انتخاب یک روغن‌موتور خوب و ایده‌آل باشد. این محصول باتوجه‌به قیمت مقرون‌به‌صرفه توانسته محبوبیت بسیار بالایی کسب کند و درعین‌حال به‌مرورزمان، گزارشی در مورد افت کیفیت تولیدات این شرکت مشاهده نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =