مناسب‌ترین روغن ماشین x22 کدام است؟ معرفی کامل بهترین محصولات

مناسب‌ترین روغن ماشین x22-آراد روانکار

مناسب‌ترین روغن ماشین x22 کدام است؟ معرفی کامل بهترین محصولات، روغن ماشین x22 باتوجه‌به شرکت تولیدکننده روغن‌موتور و کیفیت محصول می‌تواند در رنج قیمتی متفاوتی نیز به بازار عرضه شود. شما باید برای حفظ سلامت و افزایش طول عمر خودرو خود با بهترین برندهای موجود در بازار آشنا شوید. استفاده از این برندها می‌تواند جلو خسارت‌های بزرگ را بگیرد. در این مطلب با سرشناس‌ترین برند‌های تولیدکننده روغن‌موتور MVM X22 آشنا خواهیم شد.

روغن‌موتور ادینول، توتال و امکا مناسب خودرو x22

شاخص‌های روغن‌موتور ماشین MVM X22 یا چری تیگو 2

شاخص API از کاربردی‌ترین راه‌های تشخیص روغن‌موتور مناسب است که در این نوع با شاخص API SN و API SM  روبه‌رو هستیم. شما می‌توانید در فصل زمستان از روغن‌موتور‌هایی با شاخص ویسکوزیته SAE 5W-40 و در هوای گرم نیز از روغن‌هایی با شاخص SAE 10W-40 استفاده کنید.

مدت‌زمان تعویض روغن ماشین x22 نیز به نسبت اغلب خودروهای موجود در بازار بسیار طولانی بوده و می‌توانید پس از هر 10000 کیلومتر، در مورد تعویض روغن خودرو مدل X22 اقدام کنید. تنها مسئله در مورد دو فصلی بودن روغن خودرو x22 است.

 توصیه می‌شود در فصل گرم سال، نسبت به تعویض و تخلیه کامل روغن‌موتور زمستانی اقدام کنید. در فصل‌های سرد نیز به همین ترتیب عمل کرده و نسبت به تخلیه کامل روغن‌موتور کارکرده اطمینان حاصل کنید. این موضوع می‌تواند بر روند و کیفیت کار خودرو تأثیرگذار باشد.

معرفی پرفروش‌ترین روغن‌موتور ام وی ام ایکس 22

برند‌های سرشناس روغن‌موتور x22

روغن‌های مارک الف را می‌توان شناخته‌شده‌ترین روغن برای خودروهای x22 در ایران معرفی کرد. این روغن به روش سنتتیک ساخته شده و عموماً در بسته‌بندی 5 لیتری به فروش می‌رسد. توجه داشته باشید که این روغن‌موتور در هنگام خرید نباید دارای بو یا رنگ نامناسب باشد. هرگونه ناخالصی می‌تواند نشان‌دهنده ترکیب آسیب‌رسان یا فساد محصول باشد.

مارک الف را می‌توان از موفق‌ترین روغن‌موتور‌های موجود در بازار دانست که توانسته بازخورد‌های بسیار مناسبی را از جانب مصرف‌کنندگان دریافت کند. در هنگام استفاده از این روغن‌موتور می‌توانید به‌وضوح، گران‌روی مناسب و بهبود عملکرد موتور خودرو را مشاهده کنید. از دیگر روغن‌موتور‌های مناسب خودرو x22 می‌توان به روغن‌موتور ادینول سوپر لایت، روغن‌موتور ادینول سمی، روغن‌موتور لیکومولی و روغن‌موتور امکا اشاره کرد.

روغن‌موتور موتوسل به‌عنوان روغن خودرو X22

روغن‌موتور موتوسل مدل Kangaroo10W-40 از دیگر محصولات موفق بازار روغن‌موتور است که توانسته بازخورد‌های بسیار جالبی را نیز از طرف مصرف‌کنندگان دریافت کند. شست‌وشوی مناسب قطعات داخلی روغن ماشین x22 و روانی حرکت موتور با صدای بسیار پایین از مزیت‌های استفاده از روغن‌موتور موتوسل است. همچنین این روغن‌موتور می‌تواند بر میزان شتاب خودرو نیز به نحو چشم‌گیری تأثیرگذار باشد.

روغن‌موتور الف و پروفی برای خودرو x22

روغن‌موتور توتال مدل Quartz 9000 Energy؛ روغن‌موتور ماشین MVM X22

روغن‌موتور توتال از جمله موفق‌ترین مارک‌های روغن‌موتور موجود در بازار است که می‌تواند تا 1000 کیلومتر کارکرد از خود نشان بدهد. این روغن‌موتور ساخت کشور فرانسه بوده و از مشخصه‌های نمونه اصل این روغن‌موتور، وجود دو برچسب لیبل بر روی بدنه است. این روغن‌موتور می‌تواند بلافاصله به خنک شدن سیستم و افزایش شتاب خودرو کمک کند.

روغن‌موتور ادینول سمی؛ روغن‌موتور x22

ادینول را می‌توان از مجهزترین کارخانه‌های تولید روغن‌موتور برشمرد که در کشور آلمان فعالیت خود را آغاز کرده است. هرچند این روغن‌موتور در رده‌بالا قرار گرفته اما به‌تناسب قیمت می‌توان شاهد بهبود عملکرد موتور بود. بخصوص در مورد کاهش لرزش موتور و صدای موتور می‌توان عملکرد مناسبی را از این روغن‌موتور انتظار داشت.

از جمله مزیت‌های این روغن ماشین x22 می‌توان به خلوص بالای آن اشاره کرد. زمانی که خلوص یک روغن‌موتور در سطح بالایی باشد به این معناست که روغن باگذشت زمان بسیار کند‌تر دچار فساد شده و می‌تواند تا مدت‌ها پس از تاریخ تولید، با اطمینان مورداستفاده قرار بگیرد.

روغن‌موتور ادینول به‌عنوان روغن‌موتور ام وی ام ایکس 22

روغن‌موتور الف مدل Evolution 700ST 10w40 مناسب خودرو x22

این روغن ماشین x22 از جمله موفق‌ترین روغن‌موتور‌های موجود در بازار است که با قیمت مناسب و بازده قابل‌قبول خود توانسته به فروش بالایی نیز دست پیدا کند. از جمله مزیت‌های این روغن‌موتور می‌توان به خلوص بالای روغن و رنگ درخشان آن اشاره کرد.

درصورتی‌که با روغنی با بوی نامناسب، عدم پلمب یا گران‌روی نامناسب روبه‌رو شدید می‌تواند به معنی تقلبی بودن یا تغییر یافتن ساختار روغن در بازار واسطه باشد. به این منظور در هنگام خرید، نسبت به مشخصات بسته محصول و اعتبار فروشنده اطمینان پیدا کنید.

در هنگام تعویض روغن ماشین x22 چه نکاتی را باید در نظر داشت؟

از نکات اساسی در هنگام تعویض روغن، اقدام در مورد تعویض فیلتر روغن است. شما می‌توانید در هنگام خرید روغن‌موتور، نسبت به خرید فیلتر نیز اقدام کنید. این موضوع توسط افراد متخصص که جهت تعویض روغن خودرو به آن‌ها مراجعه می‌کنید انجام می‌گیرد. اما می‌توانید خود نیز مورد خرید این اقلام اقدام کرده و دوره آموزشی لازم جهت تعویض روغن خودرو را نیز پشت سر بگذارید.

همچنین در هنگام تعویض روغن ماشین x22 از تخلیه شدن کامل روغن‌موتور با ترکیب‌های متفاوت اطمینان پیدا کرده و از اضافه‌کردن موادی با ترکیبات متفاوت نیز به همراه روغن‌موتور خودداری کنید. استفاده از مواد غیراستاندارد یا روغن‌هایی با ترکیب ناخالص می‌تواند به‌مرورزمان، به موتور خودرو شما آسیب جدی برساند.

در هر بار تعویض روغن ماشین x22 به چه مقدار روغن نیاز است؟

شما هر بار که قصد داشته باشید در مورد عوض‌کردن روغن این خودرو به همراه فیلتر اقدام کنید لازم است تا حدود 4 لیتر روغن‌موتور را به کار بگیرید. توجه داشته باشید که پایه تولید روغن‌های مورداستفاده در این خودرو، همگی به‌صورت نیمه سنتتیک و سنتتیک است.

نتیجه‌گیری

در این مطلب به طور خلاصه با روغن ماشین x22 و مارک‌هایی که در این زمینه دارای محبوبیت و فروش بیشتری هستند پرداخته شد. خودرو x22 از جمله خودروهای چینی محبوب و پرفروش موجود در بازار است. روغن‌موتور‌های معرفی شده می‌تواند برای انواع خودروهای مدل x22 مورداستفاده قرار بگیرد. شما می‌توانید در بازه‌های زمانی متفاوت از روغن‌موتور‌های موجود استفاده کرده و به تجربه مناسب در زمینه کیفیت‌سنجی روغن‌موتور MVM X22 دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 5 =