پولیش و سرامیک بدنه

امروزه محافظت از بدنه خودرو به دغدغه بسیاری از افراد تبدیل شده‌ و همگی به دنبال راه حلی هستند که علاوه بر حفاظت سبب زیبایی بیشتر بدنه خودرو نیز باشد. برای خودروی آلفارومئو جولیتا خدمات پولیش و سرامیک بدنه خودرو در مرکز تهران اویل انجام شده است. 

پوشاندن سطح خودرو با مواد و متریال مختلفی به منظور حفاظت از رنگ بدنه، افزایش درخشندگی و زیبایی، جلوگیری از خط و خش انجام می‌شود. سرامیک بدنه استحکام و طول عمر بالایی دارد و آب گریز است. انجام خدمات پولیش و سرامیک از بدنه و رنگ خودرو در برابر اشعه آفتاب، باران اسیدی، سنگ ریزه، شاخه درختان و … محافظت می‌کند. 

انواع محصولات سرامیک در برندهای مختلف در فروشگاه‌ها موجود هستند. اما برای خرید و پیدا کردن مرکز معتبر و نیروی متخصص دقت کنید. زیرا در صورت استفاده از محصولات بی کیفیت و نابلدی پرسنل به بدنه خودرو آسیب جدی وارد می‌شود و سرامیک بدنه خودرو درخشش و محافظت کافی را ندارد. در مرکز تهران اویل انواع خدمات پولیش و سرامیک بدنه خودرو برای آلفارومئو جولیتا با قیمت مناسب و گارانتی سالیانه انجام می‌شود. متخصصین تهران اویل دارای تجربه و تخصص کافی برای انجام خدمات سرامیک بدنه خودرو هستند. برای مشاهده انواع محصولات موجود در تهران اویل و مشاهده نمونه کارهای مرکز تهران اویل بر روی این لینک کلیک کنید.

نوع خودروآلفارومئو جولیتا
خدماتپولیش و سرامیک
متریال
گارانتی 

نمونه کارهای مشابه