سرامیک آریزو 5
سرامیک آریزو 5

پولیش و سرامیک بدنه

برای خودروی آریزو 5 پولیش و سرامیک بدنه خودرو با استفاده از سرامیک 10 اچ انجام شده‌است. اگر نمی‌دانید پولیش و سرامیک بدنه خودرو چه کاربردی دارد و یا اطلاعاتتان در این زمینه کم است، ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

پولیش خودرو سبب از بین رفتن خط و خطوط ناشی از ضربه به بدنه خودرو است و بدنه را صاف و یک‌دست می‌کند. علاوه بر پولیش و پس از آن، امکان سرامیک خودرو نیز وجود دارد که از بدنه خودرو در برابر عوامل طبیعی و غیر طبیعی محافظت می‌کند. سرامیک خودرو علاوه بر محافظت، زیبایی و درخشندگی خاصی نیز به بدنه خودرو می‌بخشد و جذابیت خودروی شما را افزایش می‌دهد.

سرامیک بدنه خودرو با متریال مختلفی انجام می‌شود که هر کدام ماندگاری متفاوتی دارند. به عنوان مثال پولیش و سرامیک خودروی آریزو 5 با استفاده از سرامیک 10 اچ انجام می‌شود که 5 سال ماندگاری دارد و در مرکز خدمات خودرویی تهران اویل گارانتی 5 ساله می‌شود. 

اگر برای انجام خدمات خودروی خود به دنبال مرکز معتبری هستید، می‌توانید به مرکز خدمات خودرویی تهران اویل اطمینان کنید. در مرکز تهران اویل انواع خدمات دیتیلینگ خودرو از جمله پولیش و سرامیک با بهترین متریال موجود در بازار و هزینه مناسب انجام می‌شود. هم‌چنین می‌توانید از گارانتی و ضمانت سالیانه خدمات در مرکز تهران اویل استفاده نمایید. اگر هنوز هم برای انجام دیتیلینگ خودرو شک دارید، می‌توانید با کارشناسان تهران اویل تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند بهترین تصمیم را بگیرید.

نوع خودروآریزو 5
خدماتپولیش و سرامیک
متریالسرامیک 10 اچ
گارانتی5 سال

نمونه کارهای مشابه