پولیش و سرامیک kmc j7
پولیش و سرامیک kmc j7

پولیش و سرامیک بدنه

امروزه برای محافظت از بدنه خودرو خدمات مختلفی بر روی آن انجام می‌شود. پولیش و سرامیک بدنه به منظور محافظت و هم‌چنین افزایش زیبایی و درخشندگی بر روی انواع خودرو قابل انجام است. در مرکز خدمات خودروی تهران اویل برای خودروی KMC J7 خدمات پولیش و سرامیک بدنه خودرو انجام شده‌است. 

سرامیک با استفاده از متریال مختلفی انجام می‌شود که هر کدام ماندگاری متفاوتی دارند. پولیش و سرامیک علاوه بر زیبایی، براقیت و درخشندگی، از بدنه خودرو در برابر ضربه، باران اسیدی، شاخه درختان و … نیز محافظت می‌کند. انواع سرامیک‌های بدنه خودرو آب گریز هستند و آب گریزی خاصیت جذابی برای عموم افراد است. 

برای انجام پولیش و سرامیک بدنه خودرو به مراکز خدماتی معتبر مراجعه کنید. انجام سرامیک بی کیفیت با قیمت ارزان نه تنها زیبایی و جلوه خاصی ندارد، بلکه سبب آسیب به بدنه خودرو می‌شود. برای پولیش و سرامیک بدنه خودروی KMC J7 می‌توانید به مرکز خدمات تهران اویل اطمینان کنید. در این مرکز انواع خدمات خودرو با کیفیت بالا، قیمت مناسب و گارانتی سالیانه برای شما مشتریان عزیز انجام می‌شود.

برای مشاهده خدمات دیگر تهران اویل می‌توانید بر روی این لینک کلیک کنید. هم‌چنین می‌توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان تهران اویل قبل از تصمیم گیری استفاده نمایید.

نوع خودروKMC J7
خدماتپولیش و سرامیک
متریالسرامیک اچ 10
گارانتی5 سال

نمونه کارهای مشابه