پولیش و سرامیک 10 اچ برای خودروی KMC T8
پولیش و سرامیک 10 اچ برای خودروی KMC T8
پولیش و سرامیک 10 اچ برای خودروی KMC T8

پولیش و سرامیک خودروی KMC T8

در مرکز خدمات خودرویی تهران اویل، انواع خدمات دیتیلینگ خودرو با بهترین متریال برای خودروهای شما انجام می‌شود. در این صفحه می‌توانید نتیجه پولیش و سرامیک بدنه خودرو برای KMC T8 را مشاهده نمایید.  تهران اویل از متریال متنوعی برای سرامیک خودرو استفاده می‌کند که ماندگاری متفاوتی دارند. در خودروی KMC T8 از سرامیک 10 اچ استفاده شده‌است که جز بهترین متریال‌های موجود در ایران است. این سرامیک ماندگاری بسیار زیادی دارد و در مرکز تهران اویل 5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش دارد. 

کارایی اصلی سرامیک خودرو محافظت از بدنه در برابر عوامل طبیعی و غیر طبیعی مانند ضربه، اشعه خورشید، شاخه درختان و … است. اما به جز حفاظت، درخشندگی و زیبایی خاصی را به بدنه خودرو می‌بخشد و چشم‌ها را خیره می‌کند.

اگر تصمیم دارید سرامیک خودرو انجام دهید، قبل از آن باید پولیش خودرو انجام شود تا خط و خطوط ریز بر روی بدنه از بین رود. اما کارشناسان تهران اویل پیشنهاد می‌کنند از سرامیک‌های ارزان و بی کیفیت دوری کنید. استفاده از سرامیک بی کیفیت، نه تنها درخشندگی و براقیت زیادی ندارد؛ بلکه سبب آسیب به بدنه خودرو می‌شود. بنابراین به دنبال یک مرکز معتبر برای انجام دیتیلینگ خودرو باشید. 

در مرکز تهران اویل از بهترین متریال موجود در بازار استفاده می‌شود و با هزینه مناسب انواع خدمات برای خودروی شما انجام می‌شود. تهران اویل مرکزی است که می‌توانید به آن اطمینان کنید. برای مشاهده سایر پروژه‌های انجام‌شده در تهران اویل بر روی این لینک کلیک کنید.

نوع خودروKMC T8
خدماتپولیش و سرامیک
متریال10 اچ
گارانتی5 سال

نمونه کارهای مشابه