کاور محافظ kmc j7
کاور محافظ kmc j7
کاور محافظ kmc j7
کاور محافظ kmc j7

کاور مات محافظ بدنه

در این تصاویر می‌توانید نتیجه انجام کاور محافظ برای خودروی KMC J7 را ببینید. کاور محافظ خودرو مزایای بسیار زیادی دارد که حفاظت از بدنه خودرو در برابر خط و خش فقط یکی از مزیت‌های آن است. هر دو نوع کاور مات و براق از بدنه خودرو محافظت می‌کند و دیگر نیازی به نگرانی از بابت ضربه به بدنه خودرو را نخواهید داشت.

برای کاورهای محافظ خودرو در مرکز خدمات خودرویی تهران اویل تنوع رنگ و طرح بالایی وجود دارد که انواع سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. 

ایجاد کاور محافظ برای خودرو سبب می‌شود آب و گرد و غبار به بدنه خودرو نفوذ نکند و تمیز کردن بدنه خودرو راحت‌تر باشد. البته کاور محافظ خودرو مزایای دیگری مانند حفاظت در برابر اشعه فرابنفش خورشید نیز دارد. کاور محافظ بدنه خودروی KMC J7 از زنگ زدن بدنه خودرو جلوگیری می‌کند. 

از دیگر خواص کاور محافظت مات خودرو می‌توان به خودترمیمی خط و خراش‌های ریز اشاره کرد. به گونه‌ای که با قرار گرفتن در دمای 40 درجه (به عنوان مثال زیر نور آفتاب و یا با حرارت سشوار) خط و خطوط جزئی ترمیم می‌شود و از بین می‌رود. 

اگر تصمیم به ایجاد کاور محافظ برای خودروی خود را دارید، به مراکز خدمات خودرویی معتبر مراجعه کنید. تهران اویل مرکزی است که می‌توانید برای انواع خدمات دیتیلینگ خودرو به آن اطمینان کنید. در مرکز خدمات خودروی تهران اویل از متریال با کیفیت بالا استفاده می‌شود و کاور محافظ با ماندگاری بالا و گارانتی یک ساله برای انواع خودروها انجام می‌شود. 

نوع خودروKMC J7
خدماتکاور مات
متریال 
گارانتی1 سال