معرفی روغن گیربکس مناسب خودروی دانگ فنگ H30 کراس

روغن موتور h30 cross

عملکرد درست و ایمن خودرو به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. یکی از این عوامل عملکرد بهینه و صحیح گیربکس خودرو است. آیا می‌دانید انتخاب روغن گیربکس مناسب، نقش اساسی در عملکرد بهینه گیربکس خودرو دارد؟ روغن گیربکس وظیفه انتقال نیرو از موتور به جعبه دنده را بر عهده دارد. هم‌چنین قطعات متحرک جعبه گیربکس را روغن‌کاری می‌کند. به سبب اهمیت بسیار زیاد انتخاب روغن گیربکس مناسب در این مقاله به معرفی روغن گیربکس برای خودروی دانگ فنگ H30 کراس می‌پردازیم.

گیربکس خودروی H30 Cross:

برای انتخاب روغن گیربکس مناسب ابتدا باید نوع گیربکس خودرو را بدانیم. گیربکس خودروی دانگ فنگ H30 کراس 4 سرعته اتوماتیک تولید شرکت آیسین است. بنابراین می‌توانید از روغن گیربکس آیسین استفاده کنید. بهترین روغن برای این خودرو روغن گیربکس AFW پلاس آیسین است. البته برای این خودرو می‌توانید از روغن‌های گیربکس اتوماتیک VI نیز استفاده نمایید. مقدار روغن مورد نیاز در هر بار تعویض روغن این گیربکس 6 لیتر می‌باشد.

خرید روغن گیربکس H30 کراس از تهران اویل:

شما می‌توانید روغن‌های گیربکس مناسب H30 Cross را از فروشگاه معتبر تهران اویل خریداری نمایید. تهران اویل انواع روغن‌های گیربکس را با ضمانت اصالت کالا و کیفیت مناسب عرضه می‌کند. روغن‌های گیربکس موجود در تهران اویل دارای پایین‌ترین قیمت در بازار هستند. برای مشاهده روغن‌های گیربکس موجود در تهران اویل و مقایسه مشخصات و قیمت روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 4 =