روغن گیربکس مناسب خودروی لاماری ایما

روغن موتور مناسب لاماری

گیربکس خودرو نقشی اساسی در عملکرد ایمن خودرو دارد. اما عملکرد گیربکس خودرو نیز به انتخاب روغن گیربکس مناسب بستگی دارد. وظیفه اصلی روغن گیربکس انتقال نیرو از موتور به جعبه دنده است. اما وظیفه روغن‌کاری قطعات جعبه دنده را نیز بر عهده دارد. انتخاب روغن گیربکس نامناسب به جعبه دنده خودرو آسیب جدی وارد می‌کند و سبب اخلال در سیستم خودرو می‌گردد. بنابراین انتخاب روغن گیربکس برای خودرو امری مهم و ضروری است. در این مقاله قصد داریم روغن گیربکس خودروی لاماری ایما را معرفی کنیم.

گیربکس خودروی لاماری ایما:

در ابتدا بهتر است نوع گیربکس خودروی لاماری را بدانیم. خودروی لاماری ایما دارای گیربکس 7 سرعته دو کلاچه است. این نوع گیربکس‌ها به گیربکس‌های دبل کلاچه یا DCT معروف هستند. برای گیربکس‌های دبل کلاچه باید حتما از روغن‌های گیربکس DCT استفاده کرد. عدم استفاده از روغن گیربکس DCT سبب بروز آسیب‌های جدی به سیستم گیربکس خودرو می‌گردد.

خرید روغن گیربکس لاماری ایما از تهران اویل:

شما می‌توانید انواع روغن گیربکس‌های DCT مناسب لاماری را در برندهای ایرانی و خارجی از فروشگاه تهران اویل خریداری نمایید. تهران اویل روغن‌های گیربکس را با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. هم‌چنین برای رفاه حال شما امکان خرید عمده و کارتنی روغن‌ها نیز فراهم شده است. از طریق این لینک می‌توانید روغن‌های گیربکس موجود در فروشگاه تهران اویل را مشاهده نمایید.

برای مشاهده روغن موتور مناسب لاماری ایما روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + دوازده =