روغن گیربکس مناسب خودروی پورشه باکستر با جعبه دنده اتوماتیک

روغن گیربکس پورشه باکستر

رانندگی ایمن با خودرو به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که یکی از آن‌ها سلامت کامل خودرو است. سلامت خودرو نیز در گرو عوامل بسیار زیادی است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها سلامت جعبه دنده خودرو است. استفاده از روغن گیربکس مناسب به کارکرد جعبه گیربکس کمک بسیاری می‌کند. استفاده از روغن دنده نا مناسب به جعبه گیربکس خودرو آسیب‌های جدی وارد می‌کند. وظیفه اصلی روغن گیربکس انتقال نیرو از موتور به جعبه دنده است. اما روانکاری و روغن‌کاری قطعات جعبه دنده را نیز بر عهده دارد. به دلیل اهمیت بالای انتخاب روغن دنده مناسب در این مقاله درباره روغن گیربکس مناسب برای خودروی پورشه باکستر صحبت می‌کنیم.

گیربکس خودروی پورشه باکستر:

برای معرفی انتخاب روغن دنده مناسب ابتدا باید نوع جعبه دنده را بشناسیم. پورشه باکستر دارای جعبه گیربکس اتوماتیک 7 سرعته از نوع دبل کلاچه یا DCT است.

معرفی روغن دنده پورشه باکستر:

بهترین روغن برای گیربکس‌های DCT و جعبه دنده خودروی پورشه باکستر، روغن دنده مخصوص DCT است. روغن گیربکس خودروی پورشه باکستر پس از هر 50000 کیلومتر باید تعویض گردد. توجه کنید که استفاده بیش از حد از روغن گیربکس سبب بروز آسیب جدی به قطعات جعبه دنده خواهد شد. حجم مورد نیاز روغن برای جعبه دنده پورشه باکستر 5.2 لیتر است. طبق دستورالعمل کارخانه تولیدکننده از اضافه کردن هر گونه افزودنی به روغن گیربکس هنگام تعویض جدا خودداری کنید.

خرید روغن گیربکس پورشه باکستر از تهران اویل:

شما می‌توانید انواع روغن‌های گیربکس DCT مناسب برای خودروی پورشه باکستر را در برندهای خارجی و ایرانی از تهران اویل خریداری نمایید. تهران اویل انواع روانکارهای خودرو را با کیفیت بالا، ضمانت اصالت و قیمت مناسب عرضه می‌کند. هم چنین برای رفاه حال شما امکان خرید عمده و کارتنی روغن‌ها و روانکارها در تهران اویل فراهم شده است. برای مشاهده انواع روغن‌های گیربکس موجود در تهران اویل و مقایسه مشخصات و قیمت روی این لینک ضربه بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =