روغن گیربکس مناسب خودروی پورشه 911 با جعبه دنده اتوماتیک DCT

روغن گیربکس پورشه 911

رانندگی ایمن و سلامت سیستم هر خودرو به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. اما یکی از عوامل بسیار مهم در سلامت خودرو و تجربه یک رانندگی ایمن و لذت بخش، سلامت جعبه دنده خودرو است. استفاده از روغن گیربکس مناسب سلامت جعبه دنده را می‌تواند تضمین نماید. وظیفه اصلی روغن دنده، انتقال نیرو از موتور به جعبه گیربکس خودرو است. هم چنین وظیفه روغن کاری و روان کاری قطعات جعبه دنده را نیز بر عهده دارد. روغن گیربکس باید متناسب با نوع هر جعبه دنده انتخاب شود. به سبب اینکه استفاده از روغن نا مناسب سبب بروز آسیب‌های جدی به جعبه دنده خودرو می‌شود، در این مقاله درباره روغن گیربکس مناسب خودروی پورشه 911 صحبت می‌کنیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

گیربکس خودروی پورشه 911:

پورشه 911 با جعبه گیربکس اتوماتیک DCT (Dual Clutch Transmission) یا دبل کلاچه در بازار ایران عرضه و به فروش می‌رسد. در جعبه دنده‌های DCT باید از روغن گیربکس مخصوص استفاده کرد.

روغن گیربکس پورشه 911 با دنده DCT:

بهترین روغن برای جعبه دنده DCT خودروی پورشه 911، روغن‌های گیربکس اتوماتیک با فرمول DCT هستند. حجم مورد نیاز برای گیربکس پورشه911 حدود 5.2 لیتر روغن است. هم چنین روغن پورشه 911 باید پس از هر 50000 کیلومتر کارکرد تعویض گردد. توجه کنید که استفاده بیش از حد از روغن گیربکس سبب بروز آسیب جدی در جعبه دنده خودرو می‌شود. طبق دستورالعمل کارخانه تولید کننده هنگام تعویض روغن گیربکس از اضافه کردن هر گونه افزودنی به روغن دنده جدا خودداری کنید.

خرید روغن دنده پورشه 911 از تهران اویل:

شما می‌توانید انواع روغن‌های گیربکس DCT مناسب برای خودروی پورشه 911 در برندهای ایرانی و خارجی را از فروشکاه اینترنتی تهران اویل خریداری نمایید. تهران اویل انواع روانکارهای خودرو را با ضمانت اصالت، کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. البته برای رفاه حال مشتریان عزیز فروشگاه تهران اویل امکان خرید عمده و کارتنی محصولات را نیز فراهم کرده است. برای مشاهده انواع روغن‌های گیربکس موجود در فروشگاه تهران اویل و مقایسه مشخصات و قیمت بر این لینک ضربه بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =