معرفی روغن گیربکس های مناسب برای خودروی MVM 530 با جعبه دنده اتوماتیک

روغن گیربکس mvm 530

سلامت جعبه گیربکس خودرو تاثیر مستقیمی بر رانندگی ایمن و سلامت خودرو دارد. سلامت جعبه دنده نیز با استفاده از روغن گیربکس مناسب و مخصوص برای گیربکس تضمین می‌شود. وظیفه اصلی روغن دنده انتقال نیرو از موتور به جعبه گیربکس است. البته وظیفه روغن کاری و روانکاری قطعات درون جعبه دنده را نیز بر عهده دارد. استفاده از روغن گیربکس نا مناسب سبب بروز آسیب‌های جدی به جعبه دنده خودرو می‌شود. به سبب اهمیت بسیار زیاد انتخاب روغن دنده مناسب، در این مقاله به معرفی روغن گیربکس مناسب برای خودروی MVM 530 می‌پردازیم.

گیربکس خودروی MVM 530:

خودروی MVM 530 دارای گیربکس اتوماتیک از نوع CVT است. در جعبه دنده‌های CVT باید از روغن گیربکس مخصوص استفاده کرد.

معرفی روغن گیربکس MVM530:

بهترین روغن گیربکس برای خودروی MVM 530 با جعبه دنده اتوماتیک CVT، روغن گیربکس CVT است. حجم مورد نیاز از روغن گیربکس برای جعبه دنده CVT مقدار 8 لیتر می‌باشد. بهترین زمان تعویض برای گیربکس CVT پس از 55000 کیلومتر کارکرد می‌باشد. توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از روغن گیربکس سبب نا کارآمدی آن شده و به گیربکس خودرو آسیب جدی وارد می‌کند.

خرید روغن گیربکس CVT از تهران اویل:

شما می‌توانید انواع روغن‌های گیربکس مناسب برای خودروی MVM 530 با جعبه دنده اتوماتیک CVT را در انواع برندهای ایرانی و خارجی خریداری نمایید. روغن‌های گیربکس موجود در تهران اویل با ضمانت اصالت، کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار به مشتریان عرضه می‌شوند. برای مشاهده روغن‌های گیربکس موجود در فروشگاه تهران اویل و مقایسه مشخصات و قیمت روی این لینک ضربه بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =