خرید روغن گیربکس مناسب MVM 550 با دو نوع دنده دستی و اتوماتیک

روغن گیربکس mvm 550

سلامت سیستم جعبه دنده خودرو اهمیت بسیار زیادی در رانندگی ایمن دارد. استفاده از روغن گیربکس مناسب برای خودرو، سلامت جعبه دنده را تضمین می‌کند. وظیفه اصلی روغن دنده، انتقال نیرو از موتور به جعبه گیربکس خودرو است. هم چنین اجزای درون جعبه دنده را روغن کاری کرده و سبب عملکرد بهتر آن می‌شود. به دلیل اهمیت بسیار زیاد انتخاب روغن دنده مناسب، در این مقاله به معرفی روغن گیربکس خودروی MVM 550 می‍پردازیم.

گیربکس خودروی MVM 550:

خودروی MVM 550 با دو نوع گیربکس اتوماتیک CVT و گیربکس دستی 5 دنده در بازار ایران عرضه و به فروش می‌رسد.

معرفی روغن دنده MVM 550:

برای گیربکس اتوماتیک خودروی MVM550 باید از روغن CVT مخصوص استفاده کرد. حجم روغن مورد نیاز برای این جعبه دنده 8 لیتر می‌باشد. اما برای گیربکس دستی MVM550 می‌توان از روغن با درجه گرانروی 75W80 استفاده کرد. مقدار مورد نیاز روغن دنده دستی برای این گیربکس 2.3 است. توجه کنید که استفاده از روغن نا مناسب سبب آسیب جدی به سیستم جعبه دنده خودروی می‌شود. روغن گیربکس خودروی MVM 550 را باید پس از 55000 کیلومتر کارکرد تعویض کرد. طبق دستورالعمل کارخانه تولیدکننده از اضافه کردن هر گونه افزودنی به روغن گیربکس جدا خودداری کنید.

خرید روغن گیربکس MVM550 از تهران اویل:

شما می‌توانید انواع روغن‌های گیربکس مناسب MVM550 را از فروشگاه تهران اویل خریداری نمایید. تهران اویل روغن‌های گیربکس خارجی و ایرانی را با ضمانت اصالت، کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می‌رساند. برای مشاهده انواع روانکارهای جعبه دنده موجود در تهران اویل و مقایسه مشخصات و قیمت از طریق این لینک اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =