معرفی بهترین روغن گیربکس برای MVM 315

روغن گیربکس mvm 315

جعبه دنده خودرو جز مهم‌ترین اجزای هر خودرویی است و عملکرد آن ارتباط مستقیمی با انتخاب روغن گیربکس مناسب دارد. روغن گیربکس قطعات درون جعبه دنده را روغن کاری و روان کاری می‌کند. هم چنین وظیفه اصلی آن انتقال نیرو از موتور به جعبه دنده است. بنابراین به سبب اهمیت انتخاب روغن گیربکس مناسب، در این مقاله درباره روغن گیربکس مناسب برای خودروی MVM 315 صحبت می‌کنیم. توجه کنید که عدم استفاده از روغن دنده مناسب باعث بروز آسیب‌های جدی در جعبه گیربکس خودرو می‌شود.

روغن گیربکس مناسب MVM 315:

گیربکس خودروی MVM 315 اتوماتیک 4 سرعته و CVT است. در گیربکس‌های CVT باید از روغن‌های دنده مخصوص CVT استفاده کرد. حجم مورد نیاز از روغن گیربکس برای MVM315، مقدار 8 لیتر است. روغن گیربکس خودروی MVM315 باید پس از 55000 کیلومتر کارکرد تعویض گردد. طبق دستورالعمل کارخانه تولید کننده از اضافه کردن هر گونه افزودنی هنگام تعویض روغن گیربکس به آن جدا خودداری کنید. هم چنین در زمان مناسب روغن دنده را تعویض کنید تا از بروز آسیب در سیستم جعبه گیربکس جلوگیری کنید.

خرید روغن گیربکس MVM 315 از تهران اویل:

شما می‌توانید انواع روغن‌های گیربکس CVT مناسب برای خودروی MVM315 در انواع برندهای خارجی و ایرانی را از فروشگاه معتبر تهران اویل خریداری نمایید. تهران اویل انواع روانکارهای خودرو را با ضمانت اصالت، کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می‌رساند. برای مشاهده انواع روغن‌های دنده موجود در تهران اویل و مقایسه مشخصات و قیمت می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =