معرفی روغن گیربکس های مناسب خودروی تیگو 5

روغن گیربکس تیگو 5

جعبه دنده خودرو نقشی اساسی در عملکرد خودرو دارد و عملکرد بهینه گیربکس خودرو به انتخاب روغن مناسب برای آن بستگی دارد. روغن دنده قطعات متحرک درون جعبه گیربکس را روغن‌کاری می‌کند. اما وظیفه اصلی آن انتقال نیرو از موتور به جعبه دنده است. بنابراین انتخاب روغن گیربکس مناسب برای خودروی امری ضروری است. پس در این مقاله به معرفی روغن گیربکس های مناسب برای خودروی تیگو 5 می‌پردازیم.

گیربکس خودروی تیگو 5:

خودروی تیگو 5 دارای گیربکس اتوماتیک 9 سرعته و مدل CVT است. برای دنده‌های CVT باید از روغن مخصوص استفاده کرد. استفاده از روغن گیربکس نا مناسب سبب آسیب جدی به جعبه دنده خودرو می‌شود. بنابراین انتخاب روغن دنده مناسب را جدی بگیرید. کارشناسان تهران اویل در این مقاله به شما کمک می‌کنند که بهترین انتخاب را داشته باشید.

روغن دنده مناسب تیگو 5:

بهترین روغن گیربکس برای خودروی تیگو 5، روغن‌ های گیربکس CVT هستند. برای خودروی تیگو5 به 8.2 لیتر روغن گیربکس نیاز است. توجه کنید که روغن گیربکس این خودرو باید پس از 55000 کیلومتر کارکرد تعویض گردد. هنگام تعویض روغن گیربکس از اضافه کردن هر گونه افزودنی به آن جدا خودداری کنید.

خرید روغن گیربکس تیگو 5 از تهران اویل:

شما می‌توانید انواع روغن‌های گیربکس CVT از برندهای خارجی و ایرانی را از تهران اویل خریداری نمایید. تهران اویل به شما ضمانت می‌دهد روغن تهیه شده، اصل و با کمترین قیمت در بازار در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای خرید انواع روانکارهای موجود در تهران اویل می‌توانید از کارشناسان مجموعه مشاوره بگیرید. برای مشاهده انواع روغن‌های گیربکس موجود در تهران اویل و مقایسه مشخصات و قیمت از طریق این لینک اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شانزده =